وارد شوید اطلاعات مشتریانی که تمایل دارند نسبت به بهبود و یا توسعه کسب و کار خود اقدام کنند مرحله 1 از 2 50% نام(Required) نام نام خانوادگی تلفن ثابت(Required)تلفن همراه(Required)ایمیل وب سایت آدرس خیابان شهر استان آذربایجان شرقیآذربایجان غربیاردبیلاصفهانالبرزایلامبوشهرتهرانچهارمحال و بختیاریخراسان جنوبیخراسان رضویخراسان شمالیخوزستانزنجانسمنانسیستان و بلوچستانفارسقزوینقمکردستانکرمانکرمانشاهکهگیلویه و بویراحمدگلستانگیلانلرستانمازندرانمرکزیهرمزگانهمدانیزد کدپستی نام فروشگاه/تولیدی 1- نوع فعالیت فروشگاه تولیدی هردو 2- محصولات پوشاک مردانه پوشاک زنانه پوشاک بچه گانه پوشاک نوزاد 3- گروه سنی مشتریان نوزادی از 2 تا 7 ساله از 8 تا 15 ساله از 16 تا 25 از 26 به بالا 4- آیا اطلاعاتی در مورد مشتریان خود جمع آوری کردید ؟ بله خیر 5- اطلاعات مشتریان بصورت فایل زیر جمع آوری شده است؟ excel word csv انتخاب کردن همه6- آیا پرسونای مشتریان خود را جمع آوری کردید. بله خیر سایر بطور مثال : 1. محمد، 25 سال، دانشجو: - جنسیت: مرد - سن: 25 سال - وضعیت تحصیلی: دانشجو - سبک زندگی: فعال و دنبال روند جدید مد روز - نیازها: جستجوی پوشاک جوانانه و مد روز، قیمت مناسب و کیفیت بالا، تنوع طرحها و انعطاف پذیری در استایل ها 2. سارا، 35 سال، مدیر: - جنسیت: زن - سن: 35 سال - وضعیت شغلی: مدیر - سبک زندگی: فعال و پوشیدنیهایی که با شغل و زندگی حرفهای هماهنگ باشد - نیازها: پوشاک حرفهای و شیک برای محیط کار و رویدادهای رسمی، کیفیت بالا و طراحی منحصربفرد 7- مشتریان شما شامل کدام یک از موارد زیر می شوند؟ محلی رهگذر دائمی انتخاب کردن همه8- به نظر شما مشتریان شما بیشتر متاهل هستند یا مجرد ؟ متاهل مجرد 9- آیا مشتریان شما بیشتر تحصیلات دانشگاهی دارند ؟ بله خیر سایر 10- چند درصد از مشتریان شما وفادار به محصول شما هستند؟ 25% 50% 75% 100% سایر 11- به نظر شما مشتریان ناراضی چند درصد هستند ؟ 5% 10% 15% 20% سایر 12- معیارهای موثر بر خرید محصولات شما کدام است ؟ کیفیت محصول قیمت منصفانه تنوع محصول ارزان فروشی انتخاب کردن همه 13- رفتار مشتریان هنگام خرید محصول چگونه است ؟ خرید سریع خرید زمانبر عدم خرید انتخاب کردن همه 13-1- چند درصد ازمشتریان خرید سریع انجام می دهند ؟ 25% 50% 75% 100% سایر 13-2- چند درصد ازمشتریان خرید زمانبر انجام می دهند ؟ 25% 50% 75% 100% سایر 13-3- چند درصد ازمراجعه کنندگان شما خریدانجام نمی دهند ؟ 25% 50% 75% 100% سایر 14- مسئولیت خرید عمدتا بر عهده کدام فرد خانواده است ؟ مرد خانواده زن خانواده انتخاب کردن همه15- چنددرصد از مشتریان و مصرف کنندگان یک نفر هستند ؟ 25% 50% 75% 100% سایر 16- مشتریان در هربار خرید معمولا چقدر خرید میکنند ؟ کمتر از یک میلیون بین یک تا دو میلیون بین دو تا سه میلیون بین سه تا چهار میلیون بیش از پنج میلیون 16-1- چند درصد از مشتریان خرید کمتر از یک میلیون دارند؟ 25% 50% 75% 100% سایر 16-3- چند درصد از مشتریان خرید بین یک تا دو میلیون دارند؟ 25% 50% 75% 100% سایر 16-4- چند درصد از مشتریان خرید بین دو تا سه میلیون دارند؟ 25% 50% 75% 100% سایر 16-5- چند درصد از مشتریان خرید بین سه تا چهار میلیون دارند؟ 25% 50% 75% 100% سایر 16-6چند درصد از مشتریان خرید بیش از پنج میلیون دارند؟ 25% 50% 75% 100% سایر 17- کانالهای دسترسی شما به مشتریان کدامند ؟ از طریق ویترین سایت پلتفورم های خارجی :کانال تلگرام ، واتس آپ ، اینستاگرام پلتفورم های داخلی :ایتا ،بله ، سروش و ... انتخاب کردن همه18- آیا از چینش ویترین خود راضی هستید؟ بله خیر سایر 18-1- آیا تمایل دارید چینش ویترین خود را تغییر دهید؟ بله خیر سایر 19- آیا شما فروش اینترنتی دارید؟ بله خیر سایر 19-1- سایت فروش شما کدام یک از موارد زیر را دارد؟ طراحی و رابط کاربری مناسب سیستم جستجو و فیلترینگ صفحات محتوا سبد خرید و پرداخت آنلاین ارتباط با مشتریان توضیح : وب سایت بایستی دارای یک سیستم جستجو قوی و قابلیت فیلترینگ محصولات بر اساس قیمت، برند، سایز، رنگ و سایر ویژگیها باشد. این ویژگیها به مشتریان کمک میکند تا به راحتی محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.19-2- آیا تمایل دارید سایت فروش اینترنتی داشته باشید؟ بله خیر 20- از چه مسیرها و با چه ابزاری می توان برانتخاب مشتریان اثر گذاشت ؟ تحقیقات بازار تجربه مشتری (CX) برنامههای وفاداری بازخورد مشتریان هیچکدام 21- چند درصد از مشتریان شما پر مصرف هستند ؟ زیر10% بین 10تا 20 % بین 20% تا 30% بین 40% تا 50% سایر مشتریان پرمصرف یا "مشتریان اثرگذار" به مشتریانی اشاره دارد که در فرایند خرید و استفاده از محصولات یا خدمات شما، حجم بالایی از فعالیت را انجام میدهند. این مشتریان معمولاً درآمدزایی بالا، نیازهای متعدد و تمایل به خرید مکرر دارند. 22- مشتری چه ویژگیهایی را از محصول انتظار دارد؟ کیفیت طراحی و استایل قیمت مناسب اندازهبندی مناسب پشتیبانی و خدمات پس از فروش انتخاب کردن همه23- چند درصد از انتظارات مشتریان را برآورده می کنید؟ 25% 50% 75% 100% سایر 24- نبود چه ویژگیهایی در محصول باعث نارضایتی مشتری خواهد شد؟ کیفیت پایین مواد اولیه و بافت دوخت نامناسب عدم ایستایی رنگ و خراب شدن آن عدم تطابق با توصیفات و تصاویر منتشر شده خدمات پس از فروش ضعیف انتخاب کردن همه25- کدام یک از موارد زیر محصولات شما را از محصولات رقبا متمایز می کند؟ طراحی و الگوهای منحصر به فرد کیفیت برتر استدلال مشتری محور نوآوری و فناوری انتخاب کردن همهاستدلال مشتری محور: شناخت نیازها و خواستههای واقعی مشتریان و طراحی محصولات بر اساس آنها میتواند از رقبا متمایز کننده باشد. درک عمیق از مشتریان و ارائه محصولاتی که به طور دقیق به نیازها و سلیقههای آنها پاسخ میدهند، میتواند باعث جذب و حفظ مشتریان شود. نوآوری و فناوری: استفاده از نوآوری و فناوری در محصولات پوشاک، آنها را از رقبا متمایز خواهد کرد. مثلاً، استفاده از بافتهای جدید، پوششهای مقاوم در برابر آب یا لکهگیری، استفاده از الیاف هوشمند، یا امکاناتی مانند پخش کننده موسیقی یا سیستمهای گرمایشی در لباسها.26- محصولات شما چه بخشهایی از بازار را جذب میکند؟ بازار هدف بازار نیش بازار جدید بازار جهانی بازار نیش: بازار نیش یا بازار هدف فرعی، یک بخش از بازار است که عمدتاً برای محصولات خاص شما جذابیت دارد. به عنوان مثال، شاید محصولات شما برای علاقهمندان به مد و فشن، ورزشکاران حرفهای، عاشقان طبیعت یا برندهای پایدار جذاب باشد. این بازار نیش ممکن است محدودتر و خاصتر از بازار هدف اصلی شما باشد، اما مشتریان در این بخش احتمالاً علاقه بیشتری به محصولات شما دارند.27- به نظر شما اهمیت خدمات پس از فروش کدام یک از موارد زیر را باعث میشود؟ حفظ رضایت مشتریان ایجاد اعتماد افزایش وفاداری مشتریان تفکر بلندمدت: تمایز از رقبا انتخاب کردن همهتفکر بلندمدت: خدمات پس از فروش مناسب به کسب و کار کمک میکند تا تفکری بلندمدت داشته باشد و در نتیجه روابط پایدار با مشتریان برقرار کند. با ایجاد یک تجربه مثبت پس از خرید برای مشتریان، آنها احتمالاً در خریدهای آینده به شما بازگردند.28- به نظر شما ضمانت محصول کدام یک از موارد زیر را باعث میشود؟ اعتماد مشتریان تضمین کیفیت تمرکز بر تجربه مشتری تکرار خرید انتخاب کردن همه29- به نظر شما ذهنیت مخاطبان از محصول شما در مقایسه با محصولات رقبا چگونه است؟ کیفیت مناسب نوآوری و ویژگیهای منحصربهفرد قیمت مناسب برند و شهرت داشتن خدمات پس از فروش 30- آیا میتوانید محصولات جدیدی به بازار ارایه کنید؟ بله خیر فعلا نه ولی درآینده نزدیک بله سایر لطفا تایید بفرماییدCommentsاین فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند . Δ